Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

jouzi

24. 8. 2009 18:44
1000 bodů

Neřekla bych to lépe. R^

0 0
možnosti
G

ghostweed

24. 8. 2009 17:40
oblečení

Sice jste možná návrhářka, ale opravdu si myslíte, že je pohodlné (a dokonce i někdy zdravé) nosit IN uplý džíny, k tomu růžový  hruď obepínající třičko a na hlavě výtvor z gelu? Nevim co vám vadí na kapsáčích a "vytahaných" tričkách, za prvé jsou kapsáče nejen pohodlnější, ale i praktičtější a za druhé "vytahané " tričko je většinou jen větší velikost, která je preferována kvůli volnosti pohybu a větrání...ale to už je věc vkusu, já metrosexuáli opravdu moc nemusim, sice to jsou hezounci, ale v hlavě mají prázdno..stejně tak jako ty blondýnky o kterých píšete...sex na jednu noc v pohodě..na něco víc nikdy..

0 0
možnosti
BVČ

Bývalý volič ČSSD

24. 8. 2009 16:10
Jdi mezi orangutány, tam si vybereš podle svého srdce

0 0
možnosti
JN

Yesname

24. 8. 2009 15:39
Tak bych řekl,

že kdyby si autorka vybírala mezi boxery, či hokejisty, neměla by takový problém s vyholenými jedinci. Jenže to bývá někdy dost problém, najít dobrý kompromis mezi kebulí a tělem.

0 0
možnosti
JH

jirha

24. 8. 2009 17:34
Re: Tak bych řekl,

Chceš tím říct že když mají něco v hlavě tak jsou vyholení? To bys mě dost naštval. Řekl bych spíš že když mají malé sebevědomí tak se holí aby byli in.

0 0
možnosti
JH

jirha

24. 8. 2009 15:19
Pedofilie nebo jaká je to porucha

Někdy mám pocit že svět se zbláznil. Guru světové módy jsou chlapci co nemají o dívky zájem ale přesto nám ostatním chlapcům co máme o dívky zájem diktují co se nám má a co nemá líbit.

Něco podobného je u mužské módy kdy emancipované dívky a občas feminstky diktují to co se jim líbí těm ostatním.

Kdo nepoužívá deodorant je prase (několik takových reklam běhá) kdo se neholí je neandrtálec.

Mě spíše irituje když někdo smrdí protože se už třetí den neumyl a nemyje se protože na sebe patlá drahé kosmetické přípravky.

Bude to asi v něčšm jiném. Někomu se líbí přírodní uspořádání někdo by to rád pořád někam měnil. Dám spíše na radu své babičky Proti gustu žádný dyšputát.

A jednu protinabídku - vše co je vynucované je nesprávné.

0 0
možnosti
S

Satyriana

20. 8. 2009 21:54
Mám pocit,

že holení žen bylo vymyšleno v horkých oblastech, nejdříve u Nilu, kvůli rychlému úniku potu, protože se neměl, kde držet a rozkládat -a navíc ženy v harému potřebovaly víc zaujmout.  určitě se udrželo kolem Středomří a v Orientu z toho prostého důvodu, že tmavoochlupené a fousaté dámy si musely dost pomáhat, aby vypadaly co nejlépe. Možná to souvisí také s tím, že některé národy (např.dnešní Italky) uměly mít plavovlasé děti, které postupně tmavly. V tom se vidí i důvod cenění blondýn. Blonďatost se tedy stala synonymem nevinnosti, mládí, žádoucí partnerky-a holosti. Blond a navíc polodětské chloupky jsou nezřetelné, často jemné a řídké. Žena, která je holá, navozuje i tyto dojmy.

Dnes tedy souvisí holost mužů jednak s tím, jak přecivilizovaná a sterilitou poblázněná městská přejemnělost vnímá estetiku, jednak s potřebou konkrétních jedinců, kam patří i sportovní záležitosti.

Mně osobně se líbili chlapi chlupatí, vlasatí, smířila jsem se i s fousiskama. Ovšem Austin Powers neeeeé.

0 0
možnosti
JH

jirha

24. 8. 2009 15:13
Re: Mám pocit,

Pohled feministky vždy zaujme. Pokud bych se tímto řídil beru provaz a jdu k lesu.

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

20. 8. 2009 18:59
K zamyšlení

Musím uznat, že holení u chlapa považuji za ospravedlnitelné snad jen v případě zdravotních potíží, resp. pohodlí. Ač nejsem homosexuál, přesto si holím podpaží, páč mi to vyhovuje. Jinak jen občas sjedu hubu mašinou na vlasy. Žena mi ostatně sama řekla, že si mě nedokáže představit komplet oholeného. A když si představím, co času bych s tím - zrovna ve svém případě - strávil... No hrůza.

Naopak u žen dávám přednost holení... tak nějak mi to u nich vyhovuje. Docela se mi zvedá kufr, když vidím ženskou v sukni, z níž vykukují chlupaté hnáty;-(

0 0
možnosti
JH

jirha

24. 8. 2009 15:14
Re: K zamyšlení

Reagoval bych přiměřeně jsi yntelygent.

Zvedá se mi kufr z každýho kdo má takové kategorické názory jako ty.

0 0
možnosti
A

ArcusTangens

20. 8. 2009 15:33
Emoce tradičně vzbuzuje ženské holení / neholení

Kupodivu se v Kotlině nějak nechce prosadit světový trend kompletního vyholování, tj. i všeho na lebce (kromě obočí - tzv. inverzní japonská varianta).

http://www.pimpaku.cz/content/nov-trend-v-oblasti-hygieny-vyholov-n-hlavy

0 0
možnosti
MP

admiral666

20. 8. 2009 15:48
Re: Emoce tradičně vzbuzuje ženské holení / neholení

I vlasy u holek? No fuj toto.

0 0
možnosti
KK

CarolusIV

20. 8. 2009 13:06
Oholená nebo chlupatá? Jak jaká.

Blondýnka, když má zlaté chloupky, maximálně 5 mm dlouhé, na opálené kůži, to pak nevadí ani při cunilingu a vypadá to velice hezky.

0 0
možnosti

anžto

20. 8. 2009 14:49
Re: Oholená nebo chlupatá? Jak jaká.

to hlavně právě nejde tak říct, protože každému se líbí něco jiného - proto je vlastně tato debata úplně zbytečná;-D

0 0
možnosti
MN

Forrrest

20. 8. 2009 9:27
super modelky, štíhlé, vysoké, dokonalé

...a rozhodně oholené. Neznám moc chlapů, kteří by při možnosti mít takovou ženskou... zaváhali;-)

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

20. 8. 2009 9:32
Re: super modelky, štíhlé, vysoké, dokonalé

Na postelový románek klidně, do života ani náhodou :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4869x
Byla jsem dlouho módní návrhářkou, než mi došlo, že je mi móda naprosto lhostejná, že mě baví jen v souvislosti s tím, co člověk pomocí svého oblečení a doplňků o sobě sděluje. Začala jsem pracovat jako poradkyně stylu a moje téma je Oblékám svou duši. Napsala jsem eBook 8 KLÍČŮ K VAŠÍ DUŠI, je o tom, jak najít sama sebe v záplavě stylů a falešných programů z okolí. Stala jsem se poradcem osobního stylu a učitelem toho, jak vynést skryté informace z nevědomí do vědomí - paradoxně přes, pro někoho tak nepodstatnou součást našeho vnějšího projevu, jako je OBLEČENÍ :). Podívejte se na moje webové stránky  www.tanahavlickova.cz, www.modaaduse.cz