Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

admiral666

19. 8. 2009 16:24
zaverecny postreh :)

Ta otazka na konci clanku co sis polozila je genialni :) Konecne to nejakou napadlo, ze barbiny se nezanedbatelne casti kluku NELIBI :D Mi se libi goticky, nekomu fitnessky... Ruzove, oplacane barbie beze stopy svalu se libi skutecne jen vyholenym bezmozkym diskantum.

0 0
možnosti
M

mk.charlie

19. 8. 2009 16:19
A já se těšil že to bude o ženských!

Vyholenej chlap vypadá směšně.

0 0
možnosti
S

selyn

19. 8. 2009 16:07
Moda je asi homosexuální kratochvíle

Problém je v tom, že modu dělají homosexuálové. Část populace si myslí, že je jejich vidění světa to pravé a výsledek je kopírování pánského homosexuální vzoru. Zbytek lidí se pak ztrácí v následných fenoménech a nevědí, jestli s modelkami může mít sex heterosexuální muž a jestli modelové, když vypadají jako holky, chovají se jako holky, mají zájmy jako holky a při tom nejsou holky můžou být něco jiného než homosexuálové.

0 0
možnosti
LU

pidla

19. 8. 2009 15:56
Dávám karmu,

díky za toto téma. O vrcholovou módu se až tak nezajímám, ale děsí mne, že to, jak vypadáme opravdu určují ti, o kterých píšete a cpou to do hlav už náctiletým, protože ty hlavně čtou hromadně časopisy na dané téma. Bohužel to užen došlo daleko, dál, než bych si i já přála. Protože vyholování celého těla je už v dnešní době u žen hygienická a společenská nutnost. Uvědomila jsem si to ve chvíli, kdy žena s nevyholeným podpažím byla označena za špinavou. Netěší mne to.:-)

0 0
možnosti
PW

white_crow

19. 8. 2009 15:28
úplně jinak

Možná je to úplně jinak. Kameraman mohl být cyklista nebo jiný sportovec. Ty si nohy holí běžně. Při sportu je to pohodlnější. Ono třeba natahování neoprenu přes "kamaše" je dost těžké.

0 0
možnosti
S

selyn

19. 8. 2009 15:52
Re: úplně jinak

já neznam jediného potápěče, který by si holil nohy. a kvůli neoprenu už vůbec ne. a že si sportovci holí nohy je taky pověra. teda spíš že to dělají kvůli sportu. maximálně cyklisti, kterým hrozí silniční lišej. Ale těžko předpokládat, že nějaký sportovec bude bez chlupů byť o chlup rychlejší nebo šikovnější. Patnáctiletý fotbalista se celý neholí kvůli fotbalu, o tom mě nikdo nepřesvědčí.

0 0
možnosti
ŠB

Štěpán Binko

19. 8. 2009 15:27
Oholená....

Je to asi rok a potřebovali jsme pro jeden projekt modela a zadání zákazníka znělo - chlap, opravdu chlap kolem 30-35, vysoký, tmavé vlasy, ale hlavně žádný metrosexuál a nabídky agentur? Jo, jo, metrosexuál tam nebyl ani jeden, všechno sladcí hošíci 20-23, pro záměr absolutně nepoužitelní a každý měl v booku fotku, jak si rukou hladí vyholené břicho nad rozepnutými kalhotami, ležíc na zádech, hlavu na stranu a pohled análně znásilněné studentky.

No nakonec se jeden opravdový chlap našel, nohy i ruce neoholeny, vypadal fakt dobře a dámy v práci se málem porvaly, která se o něj bude starat ;-D.

Jo ale jako chlap musím odpovědět, že chlupatá žena, to sorry, to už ne, nejsem na to ta správná generace.

0 0
možnosti

anžto

19. 8. 2009 15:31
Re: Oholená....

;-D no jo tak opravdovejch chlapů v nějaké agentuře registrovanejch moc nebude, to asi kdybyste vyšel před na ulici, tak byste ho našel dřív;-D

0 0
možnosti
M

Merlin2

19. 8. 2009 15:18
Stárnutí je u chlapů postupné

stěhování chlupů z hlavy na pr del. S tím nic nenaděláte milé dámy, to je holt příroda. 

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

19. 8. 2009 15:13
Autorko - za mě - NELÍBÍ. Ani trochu ne.

Ženský maj být ženský.

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

19. 8. 2009 14:37
A vlastně je dobře, že je móda vyholovat se

a ne naopak - to už vůbec nevím, jak by to lidi, kterým srst zrovna moc neroste, řešili

0 0
možnosti
MVK

aadler

19. 8. 2009 15:34
Re: A vlastně je dobře, že je móda vyholovat se

Ano, jednou mi prisly dva metry chlapa s placem, ze se mu smejou, ze nema na tele ani chlup. Poslal jsem ho na endokrinologii, v hormonech nejsem moc doma. Ted kazdy otrok mody utrati jmeni za holeni, necha v tom spoustu volneho casu, a napresrok bude shanet neco, aby mu chlupy vic rostly. Na mode se vydelava, a kdyz chce nekdo delat toho oslika, co se otrasa, proc ne.

Vzpominam na zpravicku o nejmenovane plavebni spolecnosti, ktera kapitany, postradajici patricny porost hrudi, nutila k noseni paruk na tech mistech. Aby cestujicim damam splnovali predstavy o spravnem morskem vlkovi...

0 0
možnosti
PM

Polárníliška

19. 8. 2009 13:54
Pokud mohu mluvit za sebe, holím se,

šatím se dle módy, a to všechno protože se mi to líbí a partnerky mám tak nějak přirozeně a logicky takové, kterým se líbí totéž. Přeci to nebudu lámat přes koleno a přizpůsobovat vzhled, který mi vyhovuje a cítím se tak dobře, přirozeně a sebevědomě, ženské, která preferuje něco jiného než nabízím. Je jich několik miliard, tak to holt vyhraje jiná...

0 0
možnosti
JB

OrpheusF1

19. 8. 2009 14:04
Re: Pokud mohu mluvit za sebe, holím se,

to mě pobavilo.. nosím co se mi líbí, aby to bylo podle módy :-D takže se Vám v podstatě každou chvíli líbí něco jiného.

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4869x
Byla jsem dlouho módní návrhářkou, než mi došlo, že je mi móda naprosto lhostejná, že mě baví jen v souvislosti s tím, co člověk pomocí svého oblečení a doplňků o sobě sděluje. Začala jsem pracovat jako poradkyně stylu a moje téma je Oblékám svou duši. Napsala jsem eBook 8 KLÍČŮ K VAŠÍ DUŠI, je o tom, jak najít sama sebe v záplavě stylů a falešných programů z okolí. Stala jsem se poradcem osobního stylu a učitelem toho, jak vynést skryté informace z nevědomí do vědomí - paradoxně přes, pro někoho tak nepodstatnou součást našeho vnějšího projevu, jako je OBLEČENÍ :). Podívejte se na moje webové stránky  www.tanahavlickova.cz, www.modaaduse.cz