Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AB

[eT]

19. 8. 2009 13:48
Sex s modelkou ano, rodinu s modelkou - nikdy.

;-)

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

19. 8. 2009 13:47
Vtip je v tom,

že módu diktují lidé zcela specifického sexuálního zaměření. Proto modelky musí vypadat jako -náctiletí jinoši (aspoň zezadu) a stejně tak modelové musí vypadat jako -náctiletí jinoši. No a k tomu holt absence srsti jaksi patří.

Že se najdou lidé, kteří tomuto diktátu podléhají (což mnohé vypovídá o jejich hluboce  rozvinuté osobnosti), je přirozené.

0 0
možnosti
PM

Polárníliška

19. 8. 2009 13:58
Re: Vtip je v tom,

Máloco je  tak směšné jako tohle generalizování a vyvozování hloubky osobnosti ze vzhledu, respektive z prostého holení si chloupků. Možná máš osobnost rozvinutou do netušených rozměrů, ale o vysokém intelektu to nesvědčí :-)

0 0
možnosti
S

SoulSeoul

19. 8. 2009 13:42
Mě se chlupy nelíbí

Prostě je to otázka vkusu, jsem žena a mě se chlupy u mužů nelíbí vůbec - nejhorší je když si nechá rozepnutou košili, nemá tričko a chlupy jsou vidět - on si myslí jak je rozkošný a mě je špatně. Ale jiným ženám se to líbit bude - Contra gustum non disputandum.

0 0
možnosti
LK

sid_cz

19. 8. 2009 14:26
Re: Mě se chlupy nelíbí

špatně ? promiňte, ale to trochu přeháníte, snad nechcete po mužích, aby se vyholovali, proboha, umíte si to představit, navíc ty kožní problémy z neustálého holení skoro celého těla !!!!!!!!;-O

0 0
možnosti
G

gghii

19. 8. 2009 13:30
Onojde o velké prachy

Když žiletková lobby  jakékoliv velké firmy světového jména ukecá svými prachy

Federera,Agasiho, či našeho blbaMareše neboBaroše  aby propagoval jejich výrobky v reklamách běžících neúnavně hlavně na Nově  a jiných hlubokomyslných médiíchRv!!!!!!!!!!!! 

0 0
možnosti
PD

pisatel69

19. 8. 2009 13:36
Re: Onojde o velké prachy

si nevyberete jestli koukat na reklamy na žiletky nebo na kondicionéry, zabraňovače třepení kořínků...:-)

0 0
možnosti
RB

rudolfo brauning

19. 8. 2009 13:27
To ja se holim vsude

protoze klukum ve fitku se to moc libi. Asi zacnu taky "psat".

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

19. 8. 2009 13:24
Táňo,

proč máte odbarvené vlasy? Opravdu si myslíte, že se mužům líbí "chemické" blondýny?

Jen zkouším uvažovat.

0 0
možnosti
T

tia.havlicek

19. 8. 2009 13:31
Re: Táňo,

vážně - já jsem přirozená blondýna - i když pravda už trochu prošedivělá...:-)

0 0
možnosti
JS

flames828

19. 8. 2009 13:20
..

Stačí se přestat nimrat v obdobných časopisech a bude pro problémech.

0 0
možnosti
FO

fansontour

19. 8. 2009 13:20
porost

Prima článekR^Ono když jste ale po tatínkovi chlupatej na ramenou, zádech atd., tak to fakt není nic moc:-/. Mám z toho celkem mindrák, manželka si z toho dělá legraci, zasmějeme se tomu, malý synek mě při hraní pak celkem slušně depiluje;-D. Ale neumím si představit situaci, že bych se měl svléknout do plavek na nějakém výjezdním školení v zahraničí, kam tak 1-2x ročně jezdím...

Takže porost ok, ale zlatě na hrudi a dost;-D!

0 0
možnosti
JZ

Pribinacek

20. 8. 2009 15:46
Re: porost

Možná byste se divil, kolika ženám, ale i chlapům, by se to líbilo.;-)

0 0
možnosti
P

pilgren

19. 8. 2009 13:16
oholená,

ale ne vyretušovaná. Problém, většinou ženský, je ten že vidí v časopisech fotografie upravené v nějakém editoru (razítko, žehlička, křivky) a chtějí pak vypadat jako ty grafické neexistující výplody. Výsledky jsou většinou tragikomické (pudrové strupy, přehnaná rtěnka,...).

0 0
možnosti
HK

fenix007

19. 8. 2009 13:12
oholené nohy mají i cyklisti!

pokud má chlupaté ruce a holé nohy, takže tipuji cyklistu :-)

Jinak holátka z Paříže a Milána jsou podle mne diktovaní gay návrháři ;-D

0 0
možnosti
TM

favovit.

19. 8. 2009 14:30
Re: oholené nohy mají i cyklisti!

jsem cyklista s oholenejma nohama. Krom znamych vyhod odrenin je to pekne pohodlny ;-)

A pritelkyni to nevadi. Ta by i brala i komplet oholeni. Ale na to odmitam pristoupit :-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4869x
Byla jsem dlouho módní návrhářkou, než mi došlo, že je mi móda naprosto lhostejná, že mě baví jen v souvislosti s tím, co člověk pomocí svého oblečení a doplňků o sobě sděluje. Začala jsem pracovat jako poradkyně stylu a moje téma je Oblékám svou duši. Napsala jsem eBook 8 KLÍČŮ K VAŠÍ DUŠI, je o tom, jak najít sama sebe v záplavě stylů a falešných programů z okolí. Stala jsem se poradcem osobního stylu a učitelem toho, jak vynést skryté informace z nevědomí do vědomí - paradoxně přes, pro někoho tak nepodstatnou součást našeho vnějšího projevu, jako je OBLEČENÍ :). Podívejte se na moje webové stránky  www.tanahavlickova.cz, www.modaaduse.cz